Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2012 16:24 - Доходите в България...
Автор: becksssss Категория: Забавление   
Прочетен: 3898 Коментари: 13 Гласове:
-1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
*
*
*
*
*

... са напълно справедливи. Аз твърдо заставам зад думите си, че българите са най-справедливо заплатените хора в света. Те получават точно толкова, колкото заработват.



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. becksssss - Ти като си много умен, защо не арг...
22.11.2012 16:31
Ти като си много умен, защо не аргументираш твърдението си.
цитирай
2. ofir - Кехлибарен, ако продължаваш с тази ...
22.11.2012 17:11
Кехлибарен, ако продължаваш с тази жлъчност, след време ще ти носим цветя в някой психо диспансер. Дерзай в същият дух!
цитирай
3. becksssss - Винаги знам кога и как да Ви събера ...
22.11.2012 17:24
Винаги знам кога и как да Ви събера около лагерния огън и Вие никога не ме разочаровате. Дерзайте!
цитирай
4. li4kata - Не съм съгласен с теб, Бекс!
22.11.2012 18:17
Ако си работил за няколко и все олигофрени през живота си, щеше да си на друго мнение! Не можеш да си представиш обидата като виждаш неравноправие и разбираш, че действителността е извратена смес от комунизъм, капитализъм, онанизъм и селенизъм!
цитирай
5. анонимен - Тук аз не съм съгласна...
23.11.2012 00:38
българина е работяга,ако е мотивиран да работи,т.е.ако му се плаща..
И като гледаш как някакъв хиляди пъти по-тъп от теб ти е началник,
направо съвсем губиш мотивация:DD
цитирай
6. becksssss - Дотук прочетох само глупости. Нищо ...
23.11.2012 00:56
Дотук прочетох само глупости. Нищо смислено, освен обичайното папагалско повтаряне колко работлив и умен бил българинът и какъв тъпанар и гъз е шефът му. Много сте зле, честно. Понякога дори ми е съвестно, дето така се ебавам с вас.
цитирай
7. creatura - Получаваш толкова, колкото даваш. ...
23.11.2012 09:47
Получаваш толкова,колкото даваш.С ръце в джобовете;лошо отношение по магазини,аптеки и заведения;мързел;завист.Винаги друг да поеме отговорността.За това става въпрос.Високи заплати не се изкарват в кафетата и като се оплакваш.
цитирай
8. kamosutrov - Като гледам, всичкото полигор те е налазил.
23.11.2012 10:03
Иначе съм почти съгласен с тебе.
цитирай
9. becksssss - Странно е как от 5 души само един-...
23.11.2012 12:16
Странно е как от 5 души само един-двама разбират за какво иде реч.

П.П. Очаквайте скоро новия ми, фундаментален труд, озаглавен "Интервю за работа 2", където всичко става ясно като бял ден и цялото трудолюбие на българите отива по дяволите.
цитирай
10. becksssss - Личка,
23.11.2012 13:11
li4kata написа:
Ако си работил за няколко и все олигофрени през живота си, щеше да си на друго мнение! Не можеш да си представиш обидата като виждаш неравноправие и разбираш, че действителността е извратена смес от комунизъм, капитализъм, онанизъм и селенизъм!

Понеже си пич и виждам, че не си от стадото, ще ти отговоря на коментара. Преди да започна да работя за себе си, аз също работих за други хора. Е, не всички бяха олигофрени, но имаше двама-трима, които сериозно се стараеха в това отношение. Колкото и да съм бил недоволен, аз винаги съм си знаел мястото и съм работил. Никога не съм гледал да кръшкам от работа и, макар не всеки от работодателите ми да го е оценявал, на мен ми стига дори един или двама да го направят. В крайна сметка, не могат всички да са шефове и да са богати, нали така? Твоята теза, че едва ли не всички работодатели в България са пълни задници, е също толкова несъстоятелна и невярна, колкото и моето обобщение, че всички българи са мързеливи и безотговорни. Ако си ме чел достатъчно, особено по-старите ми постинги от предишния ми профил, щеше да разбереш, че аз много обичам да слагам нещата в кюпа. Един вид - обичам да обобщавам. Защото знам, че само когато вкараш всички под общ знаменател, можеш да видиш кои се припознават в съответната квалификация. Помниш как преди години Божидар Димитров нарече българите "шибан народ" и всички, които се припознаха като шибаняци, му скочиха отгоре, а останалите хора просто си замълчаха и приеха това просто като един емоционален изблик. Та, аз сериозно се учудих, че и ти се подведе по общоговоренето.
цитирай
11. apostapostoloff - Щом работиш за НЯКОГО, това
23.11.2012 14:18
означава, че си измекяр, отрепка, измет. НИКОЙ НИКЪДЕ НЕ ПЛАЩА ЩЕДРО НА СЛУГИТЕ СИ!

Който иска да печели много, ТРЯБВА да излезе на свободния пазар! Но... За това са нужни много ум, много труд и много кураж.
цитирай
12. becksssss - Дядо Апостоле,
23.11.2012 14:42
ако коментарът ти се отнася до мен, искам да знаеш, че не си прав. Аз не работя за някого, а - за себе си. Беше време, когато работих за някого.
цитирай
13. li4kata - Благодаря!
23.11.2012 16:30
Не че искам да се оправдавам, но не съм споменавал никъде, че ВСИЧКИ работодатели са пълни задници! ;-) Аз просто попадах все на такива. По всяка вероятност те си мислят, че всички, които работят за тях, са задници. И така ще си е винаги. Да не мислиш, че, например аз, съм кръшкал и съм се скатавал? Но виждам как други го правят. Тях не ги забелязват. Затова ме вбесява несправедливостта!
А Апостолов е прав! Но не се отнася до теб коментара му, а точно за тези, които като мен мрънкат, а не рискуват нищо!
Не съм съгласен с Апостолов за друго - това с ума и труда не е сериозно!
Кураж - да! Но май най-вече тарикатлък, безскрупулност и безмилостност!
През живота си съм работил за четирима работодатели. Това е наблюдението ми. И на много други. Защото хората работят, дават много от себе си и се чувстват недооценени. Затова ти се "сърдят" някои съблогъри. Така се изказваш, че те виждат в теб техният шеф! ;-)))
Ако сме всички шефове - кой ще работи другата работа?
А ти ако си се опарил от някой тарикат, на който си му плащал справедливо, а той се е лигавил и е злоупотребявал с доверието ти, естествено да си огорчен...меко казано огорчен като виждам...
И разбирам раздразнението ти като те слагат в кюпа с всички останали.
Но разбери и нас, дето ни слагаш и ти в кюпа.
Желая ти късмет и добри работници!
;-))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: becksssss
Категория: Забавление
Прочетен: 322959
Постинги: 41
Коментари: 1071
Гласове: 860
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930