Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2018 11:52 - Вербален вик
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2205 Коментари: 2 Гласове:
13

Последна промяна: 10.04.2018 06:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



         Вербален вик

Ти жадуваш ли за душата на мъж,
само мечтал за ръката ти?
Онзи, не-поискал от теб вода,
с който попива сълзите на самотата ти?
Късно е, няма обратен път назад ...
Късно е, всеки живее в собствен свят ...
Късно е, твоята несбъдната мечта,
невъзможен порив се оказа любовта ...
О..., затварям тихичко, без шум вратата ти,
съкровище погребал в твоята душа,
с праха разцепен от съдбата ми?...
Обичала ли си някога мъж така,
без вик и стон, в същност само до полуда?
Не съжалявай, ако си
проронила и една сълза за мене,
наистина това, не е била фаталната заблуда!
Видях на сън жадуващи очи
и страх ме е, че вече се събуждам.
Стреснах се диво, кошмара си прокудих.
Към тебе ми се тича ...!
Важното, е че се събудих!
Трудно ми е но без теб не мога ....!
Повярвай ми! Тук съм,
за да те превзема...

                           image
 aip55


Тагове:   очи,   жажда,


Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. predatorkapredatorka - :))
31.03.2018 08:46
нова любов?
Пролет е, Ачо..
Живота отново започва..и пеперуди пърхат в стомаха..
Весели празници и да си мн.щастлив,Френд!
/Джули
цитирай
2. aip55 - нова любов? Пролет е, Ачо. . Жи...
31.03.2018 09:45
predatorka написа:
нова любов?
Пролет е, Ачо..
Живота отново започва..и пеперуди пърхат в стомаха..
Весели празници и да си мн.щастлив,Френд!
/Джули

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Es gibt keinen Platz zum Flattern in meiner Hose ... Aber Schmetterlinge haben immer noch ein Interesse an dem, was in ihnen passiert DA....
А сега сериозно: Колкото да да е душата ми на решето от
несполучливи любови, все още се намира по-някое райско кътче
за вместване.
Така е в живота, трябва да има емоции и различия, които
да оползотворим рационално със взаимен интерес...
Не мога да разбера, защо не мога да кача и музикален клип? Напоследък постоянно се се случват мистерии с пускането на постинги! Някой друг има ли същият проблем?
https://www.youtube/watch?time_continue=13&v=hT_ebAReacw
Е..., хубава да е пролетта и за тебе Ю...

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1481415
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7312
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031